Роль зарубіжної літератури у формуванні позитивного емоційного стану учнів

«Формування ключових компетентностей учнів шляхом ознайомлення з кращими здобутками світової культури. Розвиток емоційного інтелекту» — тема міського семінару вчителів зарубіжної літератури, який проходив 23 лютого 2018 року  у Кам’янській  загальноосвітній спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням окремих предметів.

Відвіданий  урок  зарубіжної  літератури у 7 класі «Вічна таїна любові. Поетизація кохання у віршах Роберта Бернса, Генріха Гейне, Костянтина Симонова» (учитель Цапенко Віра Олександрівна) є свідченням оптимального застосування форм, методів, прийомів навчання, що сприяють  формуванню позивного емоційного стану учнів на уроках літератури та націлені на  розвиток емоційного інтелекту дітей.

Виховний захід «Телеміст «Рік німецької мови в Україні», підготовлений Галушко Лєною Валентинівною, дав можливість учасникам поринути  у світ поезії, розкривши акторські здібності, знання німецької мови, показавши високий рівень емоційного інтелекту.20180223_093446 20180223_101833 20180223_104307 20180223_110542

  • Переглядів: 70
  • 05.03.2018