ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА — це цифровий аналог паперової трудової книжки.
Електронні трудові книжки офіційно діють в Україні з 10.06.2021.
Сервіс впроваджений для удосконалення обліку трудової діяльності громадян та зменшення паперового документообігу.
Електронний формат дає змогу застрахованим особам контролювати свій страховий стаж, а при досягненні пенсійного віку — отримувати пенсію без візиту до Пенсійного фонду.
Для призначення пенсії необхідна інформація про наявний страховий стаж. Дані про трудову діяльність працівників нині обліковані в паперовому та електронному форматах.
- Інформація про трудову діяльність працівника з 1998 року за даними звітних відомостей роботодавця вже міститься на вебпорталі Пенсійного фонду України.
- Інформацію про трудову діяльність до 1998 року потрібно внести у вигляді сканованої копії паперової трудової книжки. Вона має бути засвідчена кваліфікованим електронним підписом.
Подати скановану копію електронної трудової книжки може працівник (сам за себе) або роботодавець (за свого працівника).
ЯК ПОДАТИ СВОЮ ТРУДОВУ КНИЖКУ ДЛЯ ОЦИФРУВАННЯ:
- Через портал електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.
- Вхід із ключем кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- Зображення скан-копії – кольорове, чітке, містить усі реквізити документу.
- Сторінки – у хронологічному порядку.
- Формат скан-копій – jpg або pdf.
- Розмір файлу – не більше 1 Мб.
Будьте мобільними та сучасними –
користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України!