Електронний кабінет шукача роботи – це зручно та доступно
Електронні сервіси на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання державних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій. Тож Державна служба зайнятості активно впроваджує електронні сервіси з метою надання повного спектру якісних послуг населенню та роботодавцям.
Один з таких сервісів – «Електронний кабінет шукача», що прискорює доступ клієнтів до послуг та надає їм можливість отримати необхідну інформацію у дистанційному форматі.
Це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
«Електронний кабінет шукача» надає можливість зареєстрованому безробітному:
- створити власне резюме;
- ознайомитися з актуальними вакансіями від роботодавців;
- ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
- дізнатися про можливість професійного навчання;
- скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
- переглянути відповідну чинну законодавчу базу;
- отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю;
- переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування;
- дізнатися про заходи, проведення яких планується у центрах зайнятості та записатися на ті з них, що зацікавили.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінеті шукача роботи, потрібно зайти на сайт державної служби зайнятості за посиланням https://www.dcz.gov.ua/cabinet та зареєструватися, послідовно заповнивши дані в реєстраційній картці.
Виконавши таку послідовність дій, автоматично буде створено ваш обліковий запис. Проте, щоб отримати доступ до персональної інформації, яка буде відображатися у електронному кабінеті, вам необхідно зв’язатися з вашим кар’єрним радником, який внесе в систему унікальний логін, пароль та електронну адресу.
Рекомендуємо вам скористатися сучасними сервісами, які сьогодні пропонує державна служби зайнятості, адже це насамперед дуже зручно, швидко та доступно!