Електронний кабінет шукача роботи – це зручно та доступно
Дата: 12.11.2024 12:52
Кількість переглядів: 68
Електронні сервіси на сьогодні є однією з найпрогресивніших форм надання державних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій. Тож Державна служба зайнятості активно впроваджує електронні сервіси з метою надання повного спектру якісних послуг населенню та роботодавцям.
Один з таких сервісів – «Електронний кабінет шукача», що прискорює доступ клієнтів до послуг та надає їм можливість отримати необхідну інформацію у дистанційному форматі.
Це захищений, персоналізований та безпечний електронний сервіс, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
«Електронний кабінет шукача» надає можливість зареєстрованому безробітному:
-
створити власне резюме;
-
ознайомитися з актуальними вакансіями від роботодавців;
-
ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість;
-
дізнатися про можливість професійного навчання;
-
скористатися сервісами профорієнтаційної платформи;
-
переглянути відповідну чинну законодавчу базу;
-
отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю;
-
переглядати дані про заплановані та фактичні відвідування;
-
дізнатися про заходи, проведення яких планується у центрах зайнятості та записатися на ті з них, що зацікавили.