Кам’янська міська територіальна громада
Черкаський район, Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Мінекономіки дало роз’яснення банкам щодо умов участі в програмі Зимова єПідтримка

Дата: 10.12.2024 15:07
Кількість переглядів: 50

 

Уточнення щодо участі в програмі Зимова єПідтримка

Міністерство економіки України направило банкам роз’яснення про недоцільність надмірних вимог щодо розкриття банківських даних під час реалізації державних програм «Зимова єПідтримка» та «Національний кешбек».

Щодо участі у програмі «Національний кешбек»

Для нарахування користувачу кешбеку 10% за купівлю українських товарів за програмою «Національний кешбек» уряд потребує даних виключно про транзакції, що стосуються купівлі чи повернення відповідних товарів. Це товари, які беруть участь в програмі, куплені в закладах торгівлі, що беруть участь в програмі. Дозвіл на передачу даних про транзакції за ці покупки учасник програми надає у разі зацікавленості брати в ній участь. Інформація про зазначені платіжні операції є підставою для нарахування кешбеку за конкретні покупки.

Даних про інші транзакції для реалізації програми «Національний кешбек» уряд не потребує і не запитує від банків. Міністерство економіки в листі до банків наголошує на тому, що вимоги з боку банків про надання згоди на розкриття інших даних є недоцільними.

Щодо участі громадян у програмі «Зимова єПідтримка»

Кошти за програмою «Зимова єПідтримка» зараховуються на картку Національний кешбек. Громадянин може відкрити таку картку в застосунку чи відділенні одного з банків-партнерів програми. У разі, якщо громадянин не зацікавлений брати участь в програмі «Національний кешбек» і планує використати цю картку лише для отримання коштів за програмою «Зимова єПідтримка», банки не повинні вимагати згоду на розкриття інформації про транзакції з особистих рахунків чи інші персональні дані, які не стосуються безпосередньо виплати.

Закрити банківську картку Національний кешбек або відкликати наданий дозвіл громадяни можуть у будь-який момент. Для цього потрібно звернутись до підтримки банку.

У своєму листі Міністерство економіки звертається до банків щодо приведення своїх договорів з клієнтами та інших документів у відповідність до наданих роз’яснень.

Повний текст офіційного листа з роз’ясненнями наведено за посиланням.

За інформацією Міністерства економіки України

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень