Кам’янська міська територіальна громада
Черкаський район, Черкаської області
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала інформаційна кампанія щодо енергоефективності

Дата: 06.05.2025 14:10
Кількість переглядів: 30

 

Возможно, это изображение текст «Залиш Ц. грош. для себе! 1 1 1енергоефективна лампа може зменшити ричний рахунок за електроенергίю на 1000 грн 12 12Вт Вт 2 Цикл прання y машини класу енергоспоживання коштуе до 2 pa3iB менше y упоривняннί 3 класами D-G 55C агрив бойлера до комфортной температури 55C c замйсть 70°C економить до 1000 грн на pik A Б.льше простихкв до енергоефективних заощаджень Danish Energy Agency eeua.org.ua plg MiHictepCTBo розвитку територии Укрαїни ДЕРЖАВН ДЕРКАВНЕАГЕНТсТвО АГЕНТСТВО ЗВНЕРГОЕФЕКТИВНОСТΙ тАеНЕРПЯБЕРЕЖЕННЯ УКРАНИ»

«Залиш ці гроші для себе» – всеукраїнська кампанія, яку 1 травня 2025 року спільно запустили Міністерство розвитку громад та територій України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Данське енергетичне агентство. Головна ідея кампанії: енергоефективність – не складна дороговартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя.

 

Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки.

 

Нещодавні дослідження показали, що 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у щоденному житті.

 

Водночас, 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження.

 

«За 3 роки випробування війною українці усвідомили критичну важливість енергоефективності. Здебільшого, енергоефективність – це не завжди про складні технічні рішення, а про наше з вами звичайне буденне життя. Навіть невеликі зміни нашої поведінки з акцентом на енергоефективність можуть дати відчутні результати. Використання енергоефективних ламп, терморегуляторів чи побутової техніки класу «А», або навіть просто правильні налаштування бойлера чи морозильної камери вже дозволяють заощаджувати гроші та залишати їх в сімейному бюджеті. Тож, наше завдання – говорити про це простими переконливими словами, щоб принцип «енергоефективність передусім» став нашим Life Style у всіх напрямках, починаючи від маленької української родини до громад та країни в цілому», – коментує голова Держенергоефективності Ганна Замазєєва.

 

Одним із партнерів ініціативи виступило Данське енергетичне агентство.

 

«Данія є одним із європейських лідерів у сфері енергоефективності і державою, яка непохитно підтримує Україну. Данське енергетичне агентство накопичило чималий досвід у заощадженні енергії, яким ми прагнемо поділитися. Сподіваємося, що завдяки цій кампанії українці відкриють для себе реальні фінансові переваги енергоефективності. Більше того, розумне споживання енергії допомагає забезпечити сталу роботу енергосистеми та підвищити стійкість українського суспільства», – підсумувала Ібен Мьоллєр Сондергард, заступниця генерального директора Данського енергетичного агентства.

 

Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень