В Україні стартувала ініціатива з розвитку критичного мислення серед батьків і дітей

Міністерство культури та стратегічних комунікацій України повідомляє про реалізацію інформаційної кампанії Tryangle (Трикутник критичного мислення), спрямованої на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Мета ініціативи – навчити родини свідомо сприймати інформацію, розпізнавати фейки та протидіяти інформаційним маніпуляціям, формуючи здорові медіазвички.
У центрі кампанії – інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати будь-яку інформацію з трьох ключових запитань:
Чи надійне джерело інформації?
Чи має ця новина реальну важливість для вас?
Чи не намагаються вас емоційно маніпулювати?
Ініціатива Tryangle пропонує короткі та практичні поради, які легко застосовувати у повсякденному житті, навіть якщо ви маєте обмежений час.
Кампанія вже охопила понад 1,7 мільйона українців, допомагаючи формувати інформаційну стійкість суспільства.
Детальніше про ініціативу можна дізнатися на офіційному сайті:
Будьмо медіаграмотними – це наша інформаційна безпека!
